Solat Campur Lelaki dan Perempuan

Boleh ke macam ni? Solat berjemaah ditempat umum campur lelaki dan perempuan? Siapa yang lebih arif pasal ni boleh kongsi pendapat.






Seorang blogger poyo yang sangat dahagakan apa sahaja kisah dan pelbagai cerita menarik untuk dikongsi bersama pembaca. Kalau korang suka jom follow. Sesungguhnya Maklumat dan Informasi Hanya dihujung Jari Anda...


PERHATIAN: Pihak Admin Blog Klik Aje tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Responses to "Solat Campur Lelaki dan Perempuan"

Najwa Zahari mengatakan...

Mana boleh kan? Kalau kerjakan umrah & haji pun laki dengan perempuan @ suami isteri akan diasingkan. apatah lagi kalau yang ni.

Anonim mengatakan...

mmg xley...tp die mazhab maner..kne pk gk....kiter ada mcm2 mazhab...sbb sy dah g umrah, macam2 ragam sy nampak...ada yg siap ley kejar anak lg, padahal tym 2 die ngh solat, pas2, die sambung balik...ada gk, siap boley betul tudung, baju & sbg nyer, padahal, ikut mazhab kiter, xboley bergerak lebey 3x...e2 r mazhab namanyer...kalau nak yg lg arif, TANYALAH USTAZ, hehehe...

cornwar3 mengatakan...

yang mengajar sape la yer....

Anonim mengatakan...

Mengenai hukum solat perlu lah bertanya kepada yang pakar. Walaupun begitu kita seharusnya menghormati pendapat mazhab yang lain. Sebetulnya walaupun berbeza pendapat, Seharusnya kita kena rujuk dan kembali kepada Al-Quran yang diwahyu kan dari Allah S.W.T dan As-Sunnah Nabi Muhammad S.A.W. Perlu di INGAT, jangan bicara soal ilmu jika tiada pengetahuan. Jangan bicara soal amal, jika tak mahu melaksanakan perintah Allah, Wa'allahualam... Wasalam..

Anonim mengatakan...

ayat ni aku kurang setuju la..(Perlu di INGAT, jangan bicara soal ilmu jika tiada pengetahuan. Jangan bicara soal amal, jika tak mahu melaksanakan perintah Allah

sebabnya semua org mmg mencari redha Allah n kesannya nnt makin lama org makin jauh dgn ilmu. biar la berkata2 tanpa pengetahuan sekali pn tetapi jgn biarkan diri mempertahankan sesuatu yg belum tentu betulnya...bertanya,menerima teguran lg baik...